Buka Akaun!

Apa yang paling penting dalam FOREX?

Anda juga boleh layari di sini

Wednesday, February 10, 2010

Fairuz

Fairuz menyatakan pembelajaran melalui KOLEJFOREX amat mudah dan senang difahami pada newbie dalam FOREX"

Saya sememangnya amat baru dalam bidang forex ini. Semua yang ada di dalam ebooks ini merangkumi semua perkara yang patut kita ketahui dan fahami sebelum menceburi bidang forex..

Dengan membaca ebook ni dan seterusnya belajar secara individu dengan En Fendi, saya memahami tentang forex dengan lebih jelas dan yakin. Dengan pengalaman beliau melebihi 6 tahun,semua teknik yang di ajar oleh En Fendi amat mudah dan ringkas difahami dan dilaksanakan.Seperti yang dikatakan oleh beliau, kita tidak perlu untuk menggunakan teknik-teknik rumit yang memeningkan sedangkan target kita semua hanya satu iaitu keuntungan.

Dan teknik itu sememangnya memberi kita 'pips hijau'. Didalam ebook ini juga diajar cara menguruskan kewangan kita (money management), kerana tanpa money management yang betul kita akan mengalami kerugian.Hanya dalam masa satu hari saya belajar secara individu dengan beliau saya telah berasa yakin untuk 'trading' secara lebih serius. Setelah 3 hari mencuba teknik-teknik En Fendi menggunakan akaun 'demo' dan hasilnya amat memberangsangkan, saya bertukar kepada akaun 'live' dan mengutip keuntungan sedikit demi sedikit.

Beliau juga sentiasa membimbing saya dari masa ke semasa jika saya memerlukan khidmat dan pandangan beliau. Saya selalu berhubung dengan beliau melalui Yahoo Messenger berbincang tentang pasaran Forex semasa dan 'trading' bersama2 beliau. Segala yang dilalui oleh beliau selama 6 tahun bergelumang dengan forex dikumpulkan dan diringkaskan segala teknik-teknik untuk berkongsi dengan kita semua.Ebook ini serta tutorial dari beliau amatlah berbaloi jika hendak dibandingkan dengan keuntungan yang akan kita perolehi..

Fairuz –Shah Alam

No comments:

Post a Comment