Buka Akaun!

Apa yang paling penting dalam FOREX?

Anda juga boleh layari di sini

Sunday, February 7, 2010

KURSUS FOREX KINI DITEMPAT ANDA!!

Jauh untuk pergi kelas belajar forex??
Kami akan bantu anda!!
Pihak KOLEJ FOREX kini akan mengadakan kursus FOREX di tempat anda.
Kepada yang berminat, sila email pada saya.. iez009@gmail.com atau tinggalkan komen anda di blog.

Kami akan menyusun semula jadual kursus berdasarkan permintaan anda.
Masa, tarikh dan juga tempat yang berdekatan anda akan diumumkan.

Kepada anda yang berminat :
Sila tinggalkan nama, email, daerah & negeri serta no. hp.

Area KL..
Yuran Kursus : RM250

Luar KL..
Yuran Kursus : RM 400

*Yuran adalah sekali sahaja.*

4 comments:

  1. saya minat..tp...boleh saya tau prestasi owner yg nk ajrkn forex ni..coz..bagi saya..penting..hope bro tak keberatan :)
    lolo_crab@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. nk tnya..kalau luar KL,tuan akan datang ke rumah saya untuk mengajar ker?mcm gitu?saya tinggl di shah alam

    ReplyDelete
  3. sy minat la.... sy akan ada kat kl dr 17hb dis sampai 26hb... blh ke kita jumpa utk sy belajar.
    no tel sy 019-2006287

    ReplyDelete
  4. saya berminat untuk belajar teknik yang dipraktikkan oleh tuan/puan...nie email saya

    mal860910@gmail.com

    ReplyDelete