Buka Akaun!

Apa yang paling penting dalam FOREX?

Anda juga boleh layari di sini

Wednesday, February 10, 2010

Razak Karim

Razak Karim mendapat pendapatan melebihi target beliau melalui KOLEJFOREX

"Disaat saya tercari-cari cara menambah pendapatan bagi menampung kos sara hidup yg kian meningkat, saya terjumpa cara membuat duit dengan trading forex.Saya pernah membeli e-book dari internet namun tidak mendatangkan hasil yang saya idamkan malah kerugian yang menimpa saya.

Tetapi saya bersyukur berjumpa saudara Fendi di dalam sebuah forum perniagaan tempatan. Alhamdulillah setelah mentelaah e-book beliau dan chatting Yahoo Messenger dengan beliau saya mampu meraih pendapatan di melebihi target saya. Teknik beliau beliau sangat mudah diikuti dan yang paling penting SANGAT BERKESAN !!!


Razak Karim- Bangi

No comments:

Post a Comment