Buka Akaun!

Apa yang paling penting dalam FOREX?

Anda juga boleh layari di sini

Wednesday, February 10, 2010

Kepada 'newbie' Forex Trader dan 'otai' Forex Trader




Nama saya Fendi Abdullah, seorang Forex Instructor, Forex Trader, dan Forex Investor sepenuh masa selama hampir 7 tahun. Juga merupakan 'creator' KOLEJFOREX dan pengarang EBOOK FOREX Mudah dan Berkesan.


Sejak akhir tahun 2002, saya sudah mula memasuki dunia FOREX dan telah melalui pelbagai kerenah, masalah, jatuh bangun dalam dunia forex ini. Bermula sebagai seorang trader forex, saya mula belajar pelbagai teknik, kaedah FOREX ini melalui kawan - kawan, internet, forum - forum dan ada juga yang saya beli teknik - teknik trading forex pada harga yang mahal.

Pelbagai cara, teknik, strategi yang diperolehi... pelbagai robot - robot (Expert Advisor) yang di download...akhirnya semua modal hancur musnah!!! KESILAPAN UTAMA SAYA PADA mula - mula trade FOREX dulu adalah kerana TIDAK MEMPUNYAI GUIDE DAN GUIDANCE (tunjuk dan penunjuk).. tidak ada guru yang sanggup mengajar saya step by step, secara personal coaching atau one on one.

Setelah kecundang dalam FOREX, saya mula memikir cara yang selamat untuk berjaya. Bak kata pepatah 'sikit - sikit lama - lama jadi bukit'...mesti ada cara dan rahsia... Alhamdulilah, dengan kurniaan yang diberikan oleh ALLAH, saya telah mendapat cara yang selamat, mudah, berkesan, dan menguntungkan.. Setelah beberapa lama mencuba teknik dan strategi yang saya buat mengajar pada mereka - mereka yang 'newbie' dalam forex atau yang sudah bertahun dalam forex tetapi selalu rugi cara - cara dan teknik yang sudah bertahun saya gunakannya... Sekarang saya percaya yang saya telah memecah rahsia kejayaan di dalam FOREX.

Salah satu strategi dan teknik yang saya gunakan telah menghasilkan keuntungan seperti berikut.. saya ada beberapa teknik yang sesuai digunakan pada bila - bila masa. Contoh salah satu keuntungan dari teknik saya adalah seperti berikut...



Selain dari teknik yang digunakan seperti yang di atas, saya juga suka mengumpul untung secara sedikit - sedikit dan akhirnya menjadi besar. Dengan cara ini ianya lebih selamat, terkumpul dan selalu mendapat target yang sesuai dan lumayan setiap hari.

Secara amnya saya mengajar FOREX secara 'personal coaching' dan segala pengalaman, pengetahuan, serta strategi saya selama lebih 7 tahun di dalam dunia FOREX akan diberikan pada setiap peserta yang mengikuti kelas forex ini.

2 comments:

  1. saya sangt berminat tok join kelas tuan...butir nya :) dimana alamat tok kelas tu?

    ReplyDelete
  2. salam.tn saya amat berminat dgn keals tn??bagaimana mahu join

    ReplyDelete