Buka Akaun!

Apa yang paling penting dalam FOREX?

Anda juga boleh layari di sini

Wednesday, February 10, 2010

Najib

Najib menyatakan bahawa KOLEJFOREX menggunakan kaedah dan teknik yang MUDAH untuk mendapat untung

Forex bukanlah suatu yang mudah untuk dipelajari. Walaupun saya telah belajar dari pelbagai ebook dan beberapa kursus tentang forex namun saya masih tidak memahami dunia forex. Pentingnya planning, disiplin dan kita perlu tahu berapa risiko kerugian yg mampu kita ambil ketika melakukan trading. Kini sy tahu bagaimana sy nak develop disiplin ketika melakukan trading. Dengan mengamalkan stop loss dan TP yg betul sy sudah dapat memaksimakan profit sy disamping dapat mengawal dan meminimakan kerugian. Tipulah sape kate tak de rugi dalam Forex.

Baru sy tahu betapa dengan ajaran yg betul,saya boleh mendapat profit mengatasi kerugian.Saya bertuah kerana mendapat bimbingan dari Fendi. Dengan bimbingan dan tunjuk ajar dari beliau, saya dapat memahami dunia forex dengan mendalam.

Ternyata sekali, disiplin dan trading management yang betul begitu penting jika ingin mendapat keuntungan secara konsisten dalam Forex. Beliau bukan sahaja mentor, malah seorang kawan yang memberikan kita motivasi untuk meneruskan perjuangan di dalam bidang ini. Beliau masih membimbing dan memberi tips walaupun personal coaching telah tamat. Semoga ia dapat memberi galakan dan motivasi untuk newbie-newbie dalam Forex. Carilah guru yang betul-betul ikhlas mahukan anda berjaya!!

Najib – Klang, Selangor

No comments:

Post a Comment